vertrek - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

24 Oktober 2012 | Nederland, Ulvenhout

Na een jaar van voorbereiding is het morgen zover. Om 13.35 gaan wij de lucht in naar Hong Kong.
We hebben er geweldig veel zin in.
Zo dadelijk eten we nog gezamelijk bij ons met dit mooie stel. Zie foto We zullen ze wel missen.
Zo gauw er weer een mogelijkheid is om een berichtje te maken gaan we dat doen. Tot dan!

• 24 Oktober 2012 - 23:22

Dolf:

Geniet pollekus,
    goede vlucht. Niet te nauw kijken in Hongkong. Lekker neuzen in Nieuw zeeland. En veul "how ya goin, mates" in Aussie land.

• 25 Oktober 2012 - 16:30

Niels, Wendy, Sem En ......:

Nou we hebben ze afgezet op schiphol hoor! toch wel spannend allemaal en watwilde wij graag gaan zeg! lekker door de douane heen en lekker samen neuzelen tot je gaat vliegen, heerlijk terwijl de echte vkantie nog moet beginnen!

Wij hebbenondertussn lekkr met Sem vliegtuigen gekeken geweldig! Nu onze intrek genomen in het huis aan de strijbeekseweg!

Veel plezier goeie reis en geniet!