hong kong auckland dag 3 en 4 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu hong kong auckland dag 3 en 4 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

hong kong auckland dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

28 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het was gisteren weer warm in hong kong. 30 gr.
Excursie naar hong Kong Island. Mooi vanuit de bus de stad bekijken. Zelf rijden is hier echt geen optie. Wat wil je met meer dan 7 miljoen inwoners.
Met het treintje naar de top. Hier een prachtig uitzicht over heel Hong Kong.
Daarna met de boot naar een vissersdorp op het water. Zie foto. Wat een tegenstellingen.
Na bezoek van de Stanley markt terug naar ons hotel voor de vlucht om 9 uur naar Auckland.
Jos sliep al voor we vertrokken! Wakker gemaakt om te eten. Rustige vlucht en om 1 uur geland. Dat is nu voortaan dezelfde tijd als bij jullie alleen 12 uur vroeger.
Aoto opgehaald . Nieuwe Mazda 6. De eerste ritten al gereden. Ging goed.Zelfs al achteruit ingeparkeerd.
Mooi lenteweer 20 graden. Nu zitten we in ons hotel. Tot schrijfs.

• 28 Oktober 2012 - 07:04

Johan:

Zo te lezen is King Kong zo indrukwekkend geweest dat Jos ervan in slaap gevallen is :-)
    Achteruit parkeren met een Mazda verdient een compliment !
    Heerlijk 20 graden, lekker weertje. Veel plezier in NZ !

• 28 Oktober 2012 - 09:06

Hey,

Gezellig al die berichtjes reizen we toch een beetje mee.
    Toon als je een berichtje plaatst kan je ook de locatie op geven waar je bent, ze komen nu nl nog steeds uit ulvenhout;-)
    Veel plezier in NwZ

• 28 Oktober 2012 - 14:19

Jolanda Van Miert:

Geniet lekker van alles wat je ziet en meemaakt,..hier is stervenskoud !!

• 28 Oktober 2012 - 17:50

Caroline Oprins:

Hoi Toon en Jos,

Leuk om jullie te volgen op jullie reis. Veel plezier en vooral genieten van al het moois. (Wij werken wel, ha,ha)

• 28 Oktober 2012 - 18:41

Juul En Kitty:

Leuk dat we jullie kunnen volgen.lukt dat achteruit inpparkeren alleen maar in een mazda?
    Geniet ervan en we blijven jullie volgen. Groetjes juul _kitty

• 28 Oktober 2012 - 19:28

Els:

Lieve Jos en Toon
    Eindelijk heb ik tijd om jullie te volgen, julie zijn al in NwZ dat gaat snel, met het volgende avontuur al bezig.
    Geniet er maar lekker van hoor, wij werken wel ik heb vrijdag 1500 blaadjes en vandaag zondag 1000 blaadjes gestreken je kunt maar iets te doen hebben ha ha ha. Zaterdag ben ik met Marja naar Rijswijk geweest het was een prachtige expositie dus ik heb ook weer een beetje genoten. Hier is het koud vriest snachts maar overdag het zonneke we hebben een prachtige herfst het is genieten.
    GENIET,GENIET lieve groetjes Els