wellington dag 10 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu wellington dag 10 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

wellington dag 10

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

03 November 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het is toch Welligton geworden.
Na veel mooie dagen vandaag dan toch regen. Dan maar doorrijden dus.
Onderweg nog wel een rose garden bezocht en een uitstapje gemaakt in Bulls.
Na de lunch zijn we naar Wellington Centre gereden en naar het Te Papa museum. Daar was het weer voor. Eenvan de grootste musea van de wereld en dat nog wel voor niets. Hollanders!!
Hier was veel te zien over de Maori. Maar ook over de emigranten uit Europa en de veranderingen in NZ. Hier kwam je veel te weten over NZ en hoe zij leven/leefden.
Het stratenboek komt in deze stad goed van pas Wilna.
Zoals beloofd nog enkele foto's van gisteren.
Maandagmorgen maken we de overtocht naar het zuidereiland. Is al geboekt. Morgen eens gaan kijken hoe dat allemaal moet.
Wrsch tot morgen.

• 03 November 2012 - 08:57

Hey Deca's,

Grappig he, hoe hier een plant voor veel geld in een tuincentrum gekocht moet worden, en daar bij jullie staat het als onkruid langs de kant van de weg.
    Geniet nog een laatste dagje op het noorder..

Gr. Dolf

• 03 November 2012 - 09:00

Johan:

Leuk joh! Komt goed uit dat het eventjes regent, anders was je waarschijnlijk niet in dat museum terecht gekomen! Thanks voor de foto's. Zeggen toch altijd meer dan 1000 woorden. Leuk!

• 03 November 2012 - 09:19

Over foto's gesproken, heb er van mij ook eentje ge-up-lood !

• 03 November 2012 - 14:01

Els Van Hooijdonk:

Hoi jos en toon, leuk om jullie te volgene en verschrikkelijke mooie fotos. Wat het weer betreft zitten jullie daar beter, hier is het pokkeweer. Geniet er nog van en we houden jullie in de gaten. Tot schrijfs, kees, els en jan.

• 03 November 2012 - 19:37

Wilna:

Hoi Jos en Toon,
    Wat klinkt het allemaal bekend! Het lijkt of we er weer midden in zitten. Het is erg leuk om jullie verhalen te volgen!
    Vele groetjes van Eric en Wilna

• 03 November 2012 - 20:18

Femke:

Ha ome Toon en tante Jos,

Hier zit ik weer wederom te genieten van al het moois wat jullie zien daar. Wat is dat toch met al die reizende Goosjes. zijn het de jongens niet dan zijn het de tante's wel en neven en nichten kunnen er ook wat van.en nou mijn ome en tante. JULLIE hebben groot gelijk geniet er van. ik blijf jullie volgen liefs Femke
    p.s. mochten jullie in Melborne komen daar zit nog een achter neefje van ons te werken momenteel: Martijn Goos maar dat heeft Niels waarschijnlijk al verteld

• 03 November 2012 - 20:58

Luuk:

Wat een mooie verhalen en foto's weer zeg. Jullie genieten daar wel!

Hier verder alles goed, vandaag Ruben zijn feestje gehad. En mijn eerste 3 stapjes los gezet..... ja ja, ik wist niet wat er gebeurde, maar vond het wel leuk.

Alvast een goede reis naar het Zuidereiland.

Dikke x Luuk

• 03 November 2012 - 23:41

Els:

Mooie foto's daar kan je echt van genieten. Jos het wil niet zeggen dat nu je zoveel moet lopen dat je dat straks niet meer hoeft als je terug bent, dit zijn oefeningen voor als je weer thuis bent.
    En trouwens jullie moeten wel trainen jullie missen ook de fitnissport of waren jullie dat al vergeten dat je daar op zat hier in Nederland???? Vandaag heb ik lekker les gegeven we hebben met herfstblad gewerkt, daarna nog even een beyardtje gepakt was ook gezellig, nu ga ik aan een duveltje dat heb ik wel verdiend na een werkendag, vieren jullie maar vacantie en geniet, geniet. liefs Els

P S Maandag hebben we een regering ha ha ha eindelijk wat zal het weer brengen???

• 04 November 2012 - 13:53

Oma Goos: