Kaikoura dag 20 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Kaikoura dag 20 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Kaikoura dag 20

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

13 November 2012 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

We schreven dat we (wrsch ver) buiten Christchurch een hotel moesten zoeken ivm die drukke show.
Daarom hebben we besloten om naar Kaikoura te gaan. Bekend om zijn dolfijnen, albatrossen en walvissen.
Voor de walvissen hadden we de gehele dag op de boot gemoeten dus zijn wij naar de dolfijnen en albatrossen gevaren.
Snelle boot en heel veel dolfijnen gezien. Prachtige beesten.
Het water was 11 graden, dus niet gezwommen.
Omdat het water vlak voor de kust 15oo mtr diep is is het water hier erg koud maar zijn er daarom ook walvissen.
Het was weer mooi weer.
We gaan ons nu opmaken voor Australie. Zojuist online ingecheckt. We zijn benieuwd hoe het daar is. Hier was het in ieder geval prachtig.
Wrsch tot morgen.

• 13 November 2012 - 07:25

Wat was het fijn om jullie te volgen in NwZ, nu op naar de adventures van Aussie. Goede vlucht.

• 13 November 2012 - 08:17

Leuk om jullie avonturen gevolgd te hebben in NZ !! Fijn dat jullie daar zo genoten hebben.
    Goede vlucht naar Aussie-land. Ben benieuwd naar de avonturen daar! X X X

• 13 November 2012 - 13:32

Caroline Oprins:

Hoi Toon en Jos,
    Wat een fantastische reis tot nog toe. Veilige vlucht en op naar alle avonturen in Australie. Knap hoor dat jullie elke dag een mail kunnen sturen. Veel plezier nog en genietuh!!!!
    Caroline

• 13 November 2012 - 21:48

Els:

Een hele goede vlucht toegewenst naar Australie. Daar zal het wel een stukje warmer zijn.
    Op naar nieuwe avonturen, ik ben benieuwd naar wat daar komen gaat.
    Hier is het grijs en koud we doen alleen nog blad ruimen en nog eens blad ruimen, en nog hangen de bomen vol met gele,rode blaadjes wel mooi hoor.
    Geniet van het volgende avontuur en laat ons er ook weer van meegenieten.
    Groetjes Els XXXXX