Sydney dag 21 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Sydney dag 21 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Sydney dag 21

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

14 November 2012 | Australië, Sydney

Vanmiddag om 15.30 geland in Sydney.
Worden we opgewacht met een vlag uit Nw Ginneken door Joep van Gils, zoon van Sooi van Gils. Prachtige ontmoeting.
Wij hebben bij hun heerlijk gegeten en een lekker wijntje gedronken.
natuurlijk ook veel over (oud) Ulvenhout etc gesproken. Veel foto's bekeken. Met veel dank aan Jan Graumans!!
Joep wil morgen met ons Sydney gaan bekijken. Lijkt ons prima.
Ik probeer zo dadelijk nog enkele foto,s bij te sluiten, maar geef geen garanties.
Maartje succes For busines in Engeland.

• 14 November 2012 - 13:27

Wow, geland in Sydney ! En dan nog wel ontvangen met de vlag van Nieuw Ginneken! Rode loper?
    Jos, ik zie je al de trap van dat vliegtuig aflopen, net als onze Koningin Emma, wuivend naar het volk. Maar dan zonder bontjas aan! Wat leuk zeg, zo'n ontvangst met een lekker etentje en een wijntje. Maar goed, kan ook niet anders bij twee mannen! :-)
    Veel plezier daar in Sydney! Mijn favoriete stad waar we maart 2013 zelf ook weer zijn :-)

• 14 November 2012 - 16:37

Els:

Wat een ontvangst geweldig je kunt wel merken dat Joep een Ulvenhoutse opvoeding heeft gehad zoiets verleer je niet. Doe hem maar de groeten misschien herrinerd hij zich mij nog wel een beetje Ha, Ha.
    Op naar het nieuwe avontuur Liefs Els

• 14 November 2012 - 16:58

Juul En Kitty:

Toon en jos doe ze heel veel groetjes en geniet ervan morgen.groetjes van allemaal

• 14 November 2012 - 17:59

Niels, Wendy En Sem:

Goede vlucht gehad?? Welkom in Sydney en wat een leuk ontvangst, ik zal eens kijken of ik hier bij jullie ook een vlag kan vinden om op te hangen als jullie thuis komen ;-)
    Geniet er lekker van. Hier gaat alles goed, Sem kan al goed meehelpen (in de pad lopen) als we de paardjes binnen zetten en de hondjes uitlaten.
    Groetjes !!

• 14 November 2012 - 18:37

Marion:

Hoi Jos en Toon, zojuist de berichten gelezen en de foto's bekeken. Wat een geweldige vakantie en wat een leuke manier om jullie te kunnen volgen. Nog een fijne vakantie en ik kijk uit naar de dolfijnfoto's!

• 15 November 2012 - 00:32

Dolf(ijnen) zijn leuk. Wat een gezelligheid daar in Sydney. Kun je voor ons ook niet alvast zo'n ontvangst regelen? Heel veel plezier en moois in Aussie.

P.s. vandaag heb ik reactie van waarbenjij.nu gekregen " of het nog steeds niet lukt om foto's te uploaden?" wat hebben we daar nu aan! Ik heb maar vermeld dat het een paar dagen is gelukt maar gister weer niet met de dezelfde reden. Ben benieuwd wat hierop geantwoord gaat worden, wordt vervolgd.

• 15 November 2012 - 22:02

Toon En Ria Van Miert:

Hoi, Jos en Toon, goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Wat een ervaring! Ik had jullie adres niet goed opgeschreven, maar de vrouw van Joseph Vos heeft me geholpen. Opening tentoonstelling '55 jaar Carnaval in Bavel' was groot succes: meer dan honderd aanwezigen. Prettige vakantie ... we vinden het leuk dat we jullie kunnen volgen. Groeten van Ria en Toon.

• 15 November 2012 - 23:26

José:

Mooie en indrukwekkende ervaringen. Heb nog niet alles gelezen. toon heb je ook een boerderij bezocht ;-).. veel plezier samen! Groet José M