Melbourne dag 26 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Melbourne dag 26 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 26

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

19 November 2012 | Australië, Melbourne

Jammer dat je in Australie bijna nergens foto,s kunt toevoegen.
Maar we hebben ze allemaal opgeslagen. Zodra het toch lukt plaatsen we ze alsnog.
Vandaag onze weg via de Great Ocean Road vervolgd. Natuurlijk eerst nog langs de 12 apostelen. Met de morgenzon is de andere helft nog mooier. Prachtig!
Daarna Loch Ard, Apollo Bay en de surfers bij Torquay.
We waren met de spits in Melbourne. Wat een drukte en dan links rijden.
De auto is inmiddels schadevrij ingeleverd.
We maken ons nu op voor de vlucht morgen naar Alice Springs. We moeten daar met een graad of 10 (30 'a 35) meer rekening houden!
Ook hier was het weer een zonnige dag.

Sem en Luuk heb je je schoen vandaag uitgehaald?

Johan, de tam tam werkt in Ulvenhout weer goed. We hebben bij de Opera in Sydney niet alleen het Bredasche volkslied gezongen, maar ook het Ulvenhoutse carnavalslied. Dat kende Joep (nog) niet.
Tot morgen.

• 19 November 2012 - 14:40

Nou, in dit geval is het ook niet speciaal nodig voor mij om foto's te zien hoor.........
    Heb nog een heel duidelijk beeld voor ogen waar jullie nu zijn.
    Echt prachtig die Great Ocean Road. Super!

• 19 November 2012 - 18:06

Caroline Oprins:

Hoi Toon en Jos,
    Wat heerlijk om in een warme omgeving te zijn. Hier is het grijs vandaag en heel triest. Sinterklaas is inmiddels aangekomen in Ulvenhout. Hoelang blijven jullie nog wel (anders gaat dit hele feest aan jullie neus voorbij). Fijn te lezen dat je schadevrij bent gebleven en dat je morgen weer verder vliegt. Fijne ijd nog en geniet ervan. Dan doen wij dat ook met jullie verhalen. Groetjes Caroline

• 19 November 2012 - 18:13

Niels, Wendy, Sem En ......:

Kunnen niet wachten die foto's straks te zien! Sint heeft Sem al goed verwend in ieder geval! Hij vind het wel leuk maar niet heel bijzonder hoor, is liever aan het spelen en rennen! Gister bij de intocht hebben zijn kaken niet stil gestaan en heeft hij Harry al een beetje geholpen om de vloer van de kantine vrij te maken van pepernoten e.d.!

Veel plezier iig nog!

• 20 November 2012 - 21:09

Ton Lia:

Hallo Toon en Jos,

Nou dit is wel een geweldige reis zo te zien, heel veel km maken
    maar wel de moeite, mooie natuur , steden en bedrijven en dan zo
    lekker in die zon, geniet er nog lekker van.

groetjes Ton Lia,