Alice Springs dag 27 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Alice Springs dag 27 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Alice Springs dag 27

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

20 November 2012 | Australië, Alice Springs

Er zijn weer foto's, ook bij dag 26.
Vandaag om 11 uur aangekomen in Alice Springs. Midden in Australie midden in de woestijn. Qua ligging a la Las Vegas.
Mooi uitzicht vanuit het vliegtuig over die inmense dessert.
Hier en daar klein startbaantje.
Uitstappen met zo'n ouderwets trapje. En warm!! 39 gr.
Mooi hotel met goede airco.
Morgen gaan wij naar de rode berg Uluru.
Wij slapen daar vlakbij dus ik denk dat er de komende dagen radiostilte zal zijn. In de middle of nowhere.
We zullen zien. Tot schrijfs.

  • 20 November 2012 - 07:10

    :

    Wat een beleving weer, ik ga zo gauw de foto's kijken. Geniet van de heilige berg met z'n mooie kleuren. Ik ben heel benieuwd naar dit verhaal, ik wil hem ooit zien maar tot op heden nog niet gedaan..

  • 20 November 2012 - 07:14

    :

    Plaatjes zijn ook weer prachtig, en wat staan jullie er lekker bruin en relaxed op.

  • 20 November 2012 - 08:06

    :

    Klinkt bijzonder meditatief "in the middle of nowhere" Heerlijk lijkt me die rust en de prachtige omgeving.
    Liefs! X

  • 20 November 2012 - 09:36

    Kitty:

    Toon en Jos, Joep weer aan de telefoon gehad. Ze missen jullie willen weten waar jullie nu zijn. Ik heb verteld dat jullie in alice springt zijn
    Veel te warm voor jullie .Moet maar terug naar sydney komen vinden ze leuker.ook wie hij weten of je neef naar mardi gras kom. Ik denk dat hij me nu iedere dag gaat bellen om te weten waar jullie zijn. Ik moet iedere keer het reis verslag voorlezen. Veel groetjes juul kitty

  • 20 November 2012 - 10:13

    Els:

    Lieve Toon en Jos
    Wat een belevenissen allemaal het houd niet op dat je het allemaal nog opneemt??
    De foto's zijn weer geweldig ik geniet ervan ik lees nu steeds twee culturen Vietnam en Australie een wereld van verschil maar die twee meiden hebben het ook goed naar hun zin in Vietnam.
    Ik heb twee dagen ziek op mijn bed gelegen ik had de griep goed te pakken dus was goed zielig dat snap je wel. Nu gaat het weer wel een beetje. Ik hoop dat je de warmte een klein beetje kunt verdragen en dat je kunt gaan doen wat je wilde doen. Ik hoop dat je toch wel de verslagen kunt blijven zenden daar in de boeky, boeky want anders ga ik jullie nog meer missen, nu geniet ze met volle pret Liefs Els

  • 20 November 2012 - 19:50

    Maartje:

    Gelukkig weer mooie foto's! Toevallig geen foto's van die knappe dokter Tom vd Flying Doctors kunnen maken....:-)
    Veel plezier nog.

  • 21 November 2012 - 21:27

    Corryvanhooijdonk:

    hoi jos en toon
    wat hebben jullie toch geluk dat je zo een stuk van de wereld kunt zien.en dan die prachtigefotos
    veel groetjes,corry en cees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Nieuw Zeeland en Australie

Plezier

Recente Reisverslagen:

04 December 2012

Ulvenhout dag 41

01 December 2012

Brisbane dag 38

30 November 2012

Fraser Island dag 37

29 November 2012

Fraser Island dag 36

28 November 2012

Fraser Island dag 35
Toon en Jos

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 23058

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 03 December 2012

Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: