Cairns dag 33 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Cairns dag 33 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Cairns dag 33

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

26 November 2012 | Australië, Cairns

Vanmorgen om 6 uur opgestaan. We zijn de gehele dag op of aan het water geweest. Vanuit de haven van Cairns met een catamaran 1 uur de Pacific opgevaren Naar het Great Barrier Reef. Een koraalrif van meer dan 2000 km lang. We zijn naar een soort " bounty" eiland gegaan. We hebben daar gesnorkeld, gezwommen en met een boot gevaren waarvan de bodem van glas is. Je kunt dan mooi het koraal zien en de vele vissen.
GBF staat net als het regenwoud op de werelderfgoedlijst.
Vandaag 30 gr en veel zon, dus weer veel smeren.
Op het strand liep ook nog een grote leguaan.
Vanavond alles inpakken voor de treinreis (1500 km). De reis gaat geheel langs de Oostkust. We gaan dan naar het Fraser eiland.Daar begint ons laatste 3 daagse avontuur.
We zijn nu op een adres, waar we foto's kunnen oploaden, maar iemand heeft ons bang gemaakt, dat we al onze foto's kwijt kunnen raken door een virus. We durven dat dus nu niet te doen.
Tot schrijfs.

• 26 November 2012 - 10:37

Johan:

Heeeeeerlijk !!! Oh, een omgeving om weer helemaal verliefd te worden op elkaar!! Geniet van de zon, de zee, de mensen, het eten, de natuur en elkaar! Zoen!

• 26 November 2012 - 10:38

Bewaar die foto's dan inderdaad maar lekker voor thuis. Geniet van de mooie treinreis en heel veel plezier op Fraser island vergeet niet je zwemspulletjes om lekker te poedelen in Lake MacKEnzie en Eli Creek etc.

• 26 November 2012 - 17:46

Niels, Wendy, Sem En ........:

Gaaf he! toch een andere gedaan als reef magic tours? maakt niet uit want het is zo mooi daar! wij willen ook weer snorkelen daar! Veel plezier in de trein en vooral op fraser island! weer zon hoogtepunt en net als dolf zegt, lekker plonsen in lake mackenzie en lake wabby ( is de wandeling echt waard hoor als het niet te heet is"!) ook lopen door eli creek!

Groetjes en hebben nu al zin om de fotoos te zien!

• 26 November 2012 - 20:05

Els:

Ja bewaar de foto's maar voor thuis het zou toch wel heel jammer zijn als je dat kwijt raakt.
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet van elkaar dat moest ik van Maud schrijven
    O en nog heel veel kusjes Els en Maud

• 26 November 2012 - 20:05

Els:

O en nog heel veel kusjes Els en Maud

• 26 November 2012 - 20:12

Ria En Toon Van Miert:

Wat een reis ... om jaloers van te worden! Heerlijk te lezen dat jullie zo genieten. Voor het weer hoeven jullie niet terug te komen ... wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Veel plezier op de verdere reis. HOUDOE!

• 26 November 2012 - 20:24

Ad En Rika Van Aert:

Hoi Toon en Jos,

Nou we hebben jullie goed kunnen volgen op jullie reis. Wat hebben jullie veel gezien en mooie foto's gemaakt. Maak er nog een mooie week van want voor je het weet zitten jullie weer in het vliegtuig naar Nederland.

Geniet er nog van en alvast een goede terugreis.

Groetjes Ad en Rika