Fraser Island dag 35 - Reisverslag uit Rollingstone, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Fraser Island dag 35 - Reisverslag uit Rollingstone, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Fraser Island dag 35

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

28 November 2012 | Australië, Rollingstone

Vannacht allebei goed geslapen.
Gedoucht, ontbeten en kopje koffie in de trein.
Om 10.30 op station. Daarna met de bus naar de Ferry voor de overtocht naar Fraser Island.
Daar zijn wij nu. Tot morgen.

• 28 November 2012 - 11:28

voor zometeen lekker slapen jullie

• 28 November 2012 - 16:21

Els:

Geniet nog maar van jullie laatste avonturen.
    Ik ben nog stees bij Femke aan het oppassen, begin aardig moe te worden, Coen en Maartje hebben zelf een trein bedacht met lege kratjes en vliegen door de kamer heen een kabaal van jawelste.
    Ze zijn zo gek als een deur maar leuk om zien hoe ze met elkaar kunnen spelen
    Ik ga zometeen boerenkool met worst maken en dan het spul naar bed en zit mijn dienst erop.
    Jos train nog maar wat in wandelen daar want donderdag is het in Nederland weer volle bak met mij samen Liefs Els, Coen, Maarje Maud

• 28 November 2012 - 16:33

Niels, Wendy, Sem En ......:

Heel vel plezier op fraser island kijk uit voor de dingo's haha wij hebben er daar helaas geen gezien! En als je als gids Graham hebt doe hem dan e groeten van ons!De naam van de andere gids weten we niet meer!

• 28 November 2012 - 17:40

Jan En Henriëtte:

Hoi Toon en Jos,

Het blijven leuke verhalen. Wij staan er versteld van dat jullie de energie blijven houden om bijna elke dag het thuisfront op de hoogte te houden. Aanvankelijk dachten we dat bij terugkomst jullie misschien alles al verteld hadden maar wij denken dat jullie toch nog veel te vertellen zullen hebben en zeker als daar foto's bijkomen. Nog heel veel plezier de laatste dagen en tot snel ziens, Henriëtte en Jan