Fraser Island dag 37 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Fraser Island dag 37 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Fraser Island dag 37

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

30 November 2012 | Australië, Hervey Bay

Gisteren plotseling moeten stoppen. Er kon niet meer tekst op.
Daarom ga ik hier maar verder.
Dat schip is al in 1935 vergaan.
ook nog naar de Pinnacles geweest met zijn 72 soorten zand. Erg mooi.
Daarna zijn we gaan zwemmen en lopen door de Eli Creek. Glashelder water en prachtig begroeid.
Hierna weer via de 1 uur durende hotsknots rit naar ons Resort, Kingfischer Bay. Hier blijven we 3 nachten. Dolf en Johan inderdaad een geweldig mooie accomodatie.
Ook hadden wij gisteren Femke ons petekind nog van harte willen feliciteren. Dus nu proficiat.
Vandaag van het eiland genoten en lekker gezwommen. Foto's en films gemaakt .
Het was weer meer dan 30 gr en strak blauw.
Wrsch tot morgen in Brisbane. Morgen weer vroeg op. Welterusten

• 30 November 2012 - 11:57

Ja, die ritjes zijn inderdaad niet echt bevoordelijk voor je rug, maar de beloning is groot.
    Nog een paar daagjes genieten van die lekkere zon, wij moesten vanmorgen weer krabben :-(

Tot snel

• 30 November 2012 - 13:54

Luuk Mc Kenzie:

Lieve opa en oma,

Ik ben errug benieuwd naar alle foto's, dat zullen er wel veel zijn!!
    Nu zit het er weer bijna op zeg..... Ik ben blij als ik straks weer lekker kan knuffelen en boereknol kan rijden met jullie!

Nou, geniet er nog even van en een goede reis terug alvast!