Brisbane dag 38 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu Brisbane dag 38 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Toon en Jos Goos - WaarBenJij.nu

Brisbane dag 38

Blijf op de hoogte en volg Toon en Jos

01 December 2012 | Australië, Brisbane

Vanmorgen om 7.30 Fraser Island verlaten met de ferry.
Daarna een tour met de bus door Queensland naar Brisbane. Queensland wordt regelmatig getroffen door overstromingen. In het noordelijk deel valt vaak veel neerslag. Moeten ze maar bewaren tot wij weg zijn.
In Tylly waar we door zijn gekomen viel in 1950 liefst 7.93 meter!! Zij hebben hiervoor een gouden laars van de regering gekregen.
Vnamiddag Brisbane verkend. Een prachtige bruisende stad met een mooie Botaniscvhe tuin. Mooie skyline ook.
Terrasjes vol, druk op de boulevard en druk op straat.
En dan ineens jingle bells en een prachtige kerstboom van 10 meter hoog.
Erg raar voor ons bij volop zon en 33 graden.
Morgen om 11 uur vliegen we naar Hong Kong en maandag naar Nederland. Het afscheid van Australie zal moeilijk zijn, maar gelukkig wacht ons thuis ook weer veel moois. Blijf kijken, want wij proberen begin volgende week thuis de beloofde fotos nog aan te vullen. Houdoe.

• 01 December 2012 - 09:22

Het was geweldig om jullie zo te kunnen volgen. Goede reis terug.

• 01 December 2012 - 16:24

Caroline Oprins:

Hoi Toon en Jos,
    Goede terugreis naar Nederland en leg je oorwarmers maar klaar. brrr. Gelukkig op tijd terug voor het Sinterklaasfeest. Veel plezier.
    Groetjes Caroline Oprins

• 01 December 2012 - 22:54

Els:

Lieve Jos en Toon
    Bedankt voor jullie mooie, leuke verslagen en foto's ik heb er met volle teugen van genoten en het gevoel gehad dat ik een beetje heb kunnen meereizen.
    Ik wens jullie een goede vlucht naar ons koude Nederland hebben jullie dikke jassen, sneeuwschoenen en sneeuwkettingen bij maandag krijgen we flink natte sneeuw zal wel wennen zijn.
    Blij dat jullie terug komen. Welkom thuis. Liefs Els

• 02 December 2012 - 08:50

Ik ben een paar dagen uit het net geweest en lees nu plots dat jullie maandag weer thuis komen!
    De tijd vliegt wanneer je het naar je zin hebt !!
    Goede reis terug en welkom thuis alvast!

• 02 December 2012 - 12:05

Niels, Wendy, Sem En .....:

Nou goede terugreis en tot morgen!!